Euromedia24 on Play Store Euromedia24 on App Sore
BNB

$870.47

BTC

$113082

ADA

$0.868816

ETH

$4608.63

SOL

$213.76

31 °

Yerevan

20 °

Moscow

45 °

Dubai

20 °

London

26 °

Beijing

23 °

Brussels

16 °

Rome

23 °

Madrid

BNB

$870.47

BTC

$113082

ADA

$0.868816

ETH

$4608.63

SOL

$213.76

31 °

Yerevan

20 °

Moscow

45 °

Dubai

20 °

London

26 °

Beijing

23 °

Brussels

16 °

Rome

23 °

Madrid

Գիտնականները հայտնաբերել են կարմիր մսի փոխարինող, որը կպաշտպանի սրտի առողջությունը


Կարմիր և վերամշակված մսի մասնակի փոխարինումը լոբազգիներով (բացառությամբ սոյայի) բարելավում է լիպիդների նյութափոխանակությունը, նվազեցնում մարմնի քաշը և նվազեցնում սրտանոթային հիվանդությունների ռիսկը: Այս մասին հայտնել են Հելսինկիի համալսարանի գիտնականները: Ուսումնասիրության արդյունքները հրապարակվել են «European Journal of Nutrition» (EJN) ամսագրում:

Ուսումնասիրությանը մասնակցել են 21-ից 61 տարեկան 102 առողջ տղամարդիկ: Մասնակիցները պատահականորեն բաժանվել են երկու խմբի:

Առաջին խումբը շաբաթական սպառում էր 760 գրամ կարմիր և վերամշակված միս. նրանց սպիտակուցի ընդհանուր ընդունման մոտ մեկ քառորդը ստացվում էր տավարի, խոզի մսից և դրանց ածանցյալներից (օրինակ՝ բեկոն և երշիկ): Երկրորդ խումբը շաբաթական սպառում էր ընդամենը 200 գրամ միս, որտեղ լոբազգիները սպիտակուցի հիմնական աղբյուրն էին:

Բոլոր մասնակիցները վարում էին սննդի օրագրեր և պարբերաբար տրամադրում արյան և մեզի նմուշներ: Հետազոտողները հետևում էին մարմնի քաշի, մարմնի զանգվածի ինդեքսի (BMI) և սրտանոթային հիվանդությունների և 2-րդ տիպի շաքարախտի ռիսկի բիոմարկերների փոփոխություններին:

Տղամարդիկ, ովքեր ավելի շատ լոբազգիներ էին սպառում, ավելի բարձր էին ընդունում սննդային մանրաթելեր, չհագեցած ճարպաթթուներ և երկաթ: Այնուամենայնիվ, նրանց սպառումը նվազել էր հագեցած ճարպերի, վիտամին B12-ի և յոդի: Սննդակարգի փոփոխությունների հետ մեկտեղ, երկրորդ խմբի մոտ նկատվել է նաև ընդհանուր խոլեստերինի և ցածր խտության լիպոպրոտեինների (LDL) խոլեստերինի («վատ» խոլեստերինի) նվազում։

Ավելին, այն խմբում, որը մսի մի մասը փոխարինել է լոբազգիներով, հետազոտողները գրանցել են քաշի և մարմնի զանգվածի ինդեքսի չափավոր նվազում։ Հեղինակները ընդգծում են, որ նման սննդակարգի փոփոխությունները կարող են արդյունավետ միջոց լինել սրտանոթային հիվանդությունների կանխարգելման համար։ Բազմաթիվ ուսումնասիրություններ ցույց են տվել, որ քաշի ավելացումը և արյան անոթներում խոլեստերինի նստվածքները սրտի կաթվածի և ինսուլտի ռիսկի գործոններ են։

Թարգմանությունը՝ Euromedia24.com-ի

Լրահոս

Մելինե Դալուզյանն առաջարկություն է արել իր սիրելիին
«Երկու օրից զինվորի մայր եմ լինելու». Արաքսյա Մելիքյանը լուսանկար է հրապարակել
Ուկրաինայում հակամարտության պատճառով անհետ կորածների թիվը հասել է 266,000-ի
ՀԱՊԿ գլխավոր քարտուղար. Հայաստանի մասնակցության հեռանկարների վերաբերյալ որոշումը պետք է ընդունվի ողջամիտ ժամկետներում
Ուժգին երկարաշարժ է տեղի ունեցել Ռուսաստանում
Taycan-ն անհետացման եզրին է. Porsche-ն կարող է մինչև 2030 թվականը դադարեցնել էլեկտրամեքենայի արտադրությունը
Որ քաղաքներն են ավելի հարմար ծնողների համար, իսկ որոնք՝ միայնակների. գիտնականները նկատելի տարբերություններ են հայտնաբերել
Տպավորիչ կադրեր, զոհեր և անձնական կապեր․ գիտնականները պարզել են, թե ինչն է համաշխարհային ԶԼՄ-ներին գրավում աղետների մեջ
Ինը թիթեռից մինչև հազարները․ ինչպես անհետացումից փրկեցին ամենահազվագյուտ տեսակներից մեկը (տեսանյութ)
ԱՄՆ-ին արդեն 40 տարի անց սպառնում է ֆոսֆորի պակաս․ գիտնականներն առաջարկել են ոչ ստանդարտ լուծում
Հին նկարիչները արյուն էին ավելացնում ներկին. հայտնաբերվել է Հուաշանի նկարների դիմացկունության հնարավոր բացատրությունը
600 անօդաչու թռչող սարքերի հարձակումը հանգեցրել է Մոսկվայի երեք օդանավակայանների աշխատանքի դադարեցմանը
Օգոստոսի 16-ի աստղագուշակը. Ի՞նչ են հուշում աստղերն այսօր
Վիեննայում ֆուտբոլային դաշտի տակ հայտնաբերել են հռոմեական դարաշրջանի ընդհանուր գերեզման՝ 129 տղամարդու մնացորդներով
Շաբաթվա ֆինանսական աստղագուշակ. որ կենդանակերպի նշանները կշահեն օգոստոսի 17-23-ը
Կոլումբիան հաշվում է XXI դարի ամենահզոր երկրաշարժից հետո հասցված վնասը. զոհերի թիվն աճել է
Հայաստանում իշխանությունը հանձնված է Պուտինին և Ալիևին, նրանք են թելադրում՝ ինչ անել․ Խզմալյան (տեսանյութ)
6.0 մագնիտուդով երկրաշարժ է տեղի ունեցել Ինդոնեզիայի ափերի մոտ
Երևանի և մարզերի բազմաթիվ հասցեներում երկար ժամանակ լույս չի լինելու
Իրանն առաջին անգամ հայտարարել է, որ Կատարը գերեվարել է իր երեք օդաչուներին

Լրացուցիչ նորություններ

...

Բժիշկը զգուշացրել է երշիկեղենից քաղցկեղի զարգացման ռիսկի մասին

Եթե անքնություն ունեք, մի՛ փորձեք ստիպել ձեզ քնել․ հոգեբույժ

Բժիշկը զգուշացրել է սառը ցնցուղից կամ շոգ եղանակին լողալուց առաջացող սրտի կաթվածի վտանգի մասին

Բացահայտվել է քնի կողմից ուղեղի պաշտպանության հիմնական մեխանիզմը

Բժիշկը բացատրել է, թե ինչու է տղամարդկանց մոտ տեստոստերոնի մակարդակը նվազում ամբողջ աշխարհում

Անվանվել են սննդանյութերի անբավարարությունը լավագույնս բացահայտող թեստերը

Բժիշկը բացատրեց, թե ինչու են երակները «թաքնվում», երբ արյուն է վերցվում

Բժիշկը բացատրեց, թե քանի բալ կարելի է ուտել՝ առանց աղիքները վնասելու

Առողջության ապահովագրության համար հատկացվող 97 միլիարդ դրամ՝ կես տարում. ՀՀ Կառավարություն

Ո՞ր պաղպաղակն է առողջության համար ավելի քիչ վնասակար

Բժիշկը զգուշացրել է դեղամիջոցի և ալկոհոլի համակցման կործանարար հետևանքների մասին

Վիտամին D-ի երկարատև անբավարարության վտանգները․ հատկապես տարեցների համար ռիսկը մեծ է

Օրական որքա՞ն ձուն է անվտանգ, ի՞նչ հիվանդություն կարող է առաջանալ ձվի չարաշահման դեպքում

Բժիշկը զգուշացրել է «Kinder Surprise»-ի վտանգների մասին

Սննդաբանը բացատրել է, թե որ երշիկեղենն է անվտանգ ուտելու համար

Հայտնաբերվել է մի արտադրանք, որը արագացնում է տղամարդկանց մոտ հիշողության վատթարացումը

Բժիշկը բացատրեց, թե արդյոք հոնքերի սեղմակը կարող է թեթևացնել միգրենը

Հայտնաբերվել է խորը քնի ոչ ակնհայտ պայման

Բացահայտվել են որոշ մարդկանց մոտ հոտառության սուր զգացողության պատճառները

Միգրենի նոպաների անհայտ խթանիչ է հայտնաբերվել