Euromedia24 on Play Store Euromedia24 on App Sore
BNB

$870.47

BTC

$113082

ADA

$0.868816

ETH

$4608.63

SOL

$213.76

31 °

Yerevan

20 °

Moscow

45 °

Dubai

20 °

London

26 °

Beijing

23 °

Brussels

16 °

Rome

23 °

Madrid

BNB

$870.47

BTC

$113082

ADA

$0.868816

ETH

$4608.63

SOL

$213.76

31 °

Yerevan

20 °

Moscow

45 °

Dubai

20 °

London

26 °

Beijing

23 °

Brussels

16 °

Rome

23 °

Madrid

Գիտնականները բացատրել են, թե ինչու է ցածր ածխաջրերով դիետան վնասակար ձեր սրտի համար


Ումեոյի համալսարանի (Շվեդիա) գիտնականները պարզել են, որ ճարպերի օգտին ածխաջրերից հրաժարվելը բարձրացնում է «վատ» խոլեստերինի մակարդակը և արյան ճնշումը։ Այս փոփոխությունները ծառայում են որպես սրտի և անոթային հիվանդությունների ռիսկի գործոն: Հետազոտության արդյունքները հրապարակվել են International Journal of Cardiology (IJC) ամսագրում:

Հետազոտությանը մասնակցել է 48,7 տարեկան միջին տարիքի 100 կամավոր: Մասնակիցները չէին ծխում, չէին ունենում նյութափոխանակության հիվանդություններ և չէին ընդունում դեղամիջոցներ, որոնք նվազեցնում էին լիպիդների մակարդակը (օրինակ՝ խոլեստերին): Կամավորները երեք ամիս հետևել են ցածր ածխաջրերով և ճարպերով հարուստ սննդակարգի:

Ածխաջրերով հարուստ մթերքները ներառում են ինչպես քաղցրավենիք, այնպես էլ ալյուրից պատրաստված մթերքներ, ինչպես նաև բուսական մթերքներ՝ մրգեր, բանջարեղեն, հատապտուղներ և հացահատիկներ: Ճարպերը պարունակվում են մսի, պանրի, ձվի, ընկույզի, յուղի, արագ սննդի, ձկան և կաթնամթերքի մեջ:

Բացի սննդակարգից, մասնակիցները հայտնել են իրենց ախորժակի, ֆիզիկական ակտիվության մակարդակի, քաշի, ինքնազգացողության և կալորիականության փոփոխությունների մասին: Հետազոտության ավարտին յուրաքանչյուր կամավորից արյան և մեզի նմուշներ են վերցվել՝ օրգանիզմում նյութափոխանակության փոփոխությունները գնահատելու համար:

Արդյունքները ցույց են տվել, որ ցածր ածխաջրերով և ճարպային սննդակարգի անցնելը կապված է ընդհանուր, HDL և LDL խոլեստերինի մակարդակի բարձրացման հետ: Գիտնականները նշել են, որ ճարպերի վրա «շեշտադրումը» հանգեցրել է լիպիդային պրոֆիլի վատթարացման և զարկերակներում աթերոսկլերոզային սալերի առաջացման ռիսկի բարձրացման:

Նաև սննդակարգում ածխաջրերի և ավելորդ ճարպի համամասնության սահմանափակումը մեծացնում է արյան ճնշումը: Հիպերտոնիայի հայտնի բարդություններից են ինսուլտը և սրտամկանի ինֆարկտը: Գիտնականները նշել են, որ նրանք, ովքեր ավելի շատ սպիտակուց են օգտագործել, ավելի լավ են պաշտպանվել հիպերտոնիայից։

Հետազոտողները հավելել են, որ ցածր ածխաջրերով դիետաների հիմնական թերությունը սննդակարգում բջջանյութի բացակայությունն է: Այս դիետիկ մանրաթելերը հիմնականում հանդիպում են հացահատիկային, մրգերի, բանջարեղենի և հատապտուղների մեջ: Նրանք ունեն ընդգծված հակահիպերտոնիկ ազդեցություն։

Թարգմանությունը՝ Euromedia24.com-ի

Լրահոս

Ալիևին խնդրելո՞ւ է հարձակվել, մերժում ենք թրքամետ իշխանություններին (տեսանյութ)
Մարդկանց ընտրական իրավունքի ինստիտուտը թաղվում է հողի տակ․ Մենուա Սողոմոնյան (տեսանյութ)
Մեր այս պահանջի բավարարումը մինիմումն է. ամեն ինչ պիտի արվի փողոց գեներացնելու համար․ Սուրենյանց (տեսանյութ)
Մենք պահանջում ենք, որպեսզի չգողանան քաղաքացու քվեն․ Արեգնազ Մանուկյան (տեսանյութ)
«ժողովրդավարություն» գոռալով հայրենիքի հերն անիծեցին.Աբովյանը`ԿԸՀ-ի որոշումների մասին (տեսանյութ)
Փաշինյանի բացահայտ շանտաժը. Բոլորս՝ դեպի ԿԸՀ (տեսանյութ)
Ռուսաստանը ողջունում է հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորման գործընթացը. ՌԴ ԱԳՆ
Գալյա Նովենցի անվան թատերական դպրոցում Արցախյան կուրսը հայ թատերական պատմության մեջ կմնա որպես երևույթ
Արտակարգ դեպք․ ճանապարհային միջադեպից ուղևորը գանգուղեղային ծանր վնասվածք է ստացել
Հանրապետության առանձին շրջաններում սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ, հնարավոր է՝ նաև կարկուտ
«Հեզբոլլահը» հայտարարել է, որ առաջին անգամ Heron 1 տիպի իսրայելական անօդաչու թռչող սարք է խոցել
Վթարային ջրանջատում. ո՞ր հասցեներում ջուր չի լինի
Երևանում 38-ամյա վարորդը, ոչ uթափ վիճակում, «Tesla»-ով մխրճվել է ՀՀ-ում ՌԴ դեսպանատան դիմաց կայանված դեսպանատան ավտոբուսի մեջ
12-ամյա երեխային թմրանյութ տալու դեպքով մեկ անձ ձերբակալվել է
Կոտայքի մարզում «BMW»-ն հայտնվել է կայծակի հետևանքով վնաuված, ճանշինի կողմից փորված փոսում
Այսօր հոսանքազրկումներ կլինեն Երևանի և մարզերի մի շարք հասցեներում
Կոչ ենք անում բոլորին հունիսի 14-ին ժամը 17։30-ին հավաքվել ԿԸՀ մոտ. Իվետա Տոնոյան
Լիբանանը հայտնում է, որ Իսրայելի հարձակումների հետևանքով զոհվել է 3756 մարդ
BFMTV. «Շառլ դը Գոլ» ավիակիրը վերադառնում է Ֆրանսիա
Կանխվել է հրդեհի տարածումը

Լրացուցիչ նորություններ

...

Բժիշկը զգուշացրել է դեղամիջոցի և ալկոհոլի համակցման կործանարար հետևանքների մասին

Վիտամին D-ի երկարատև անբավարարության վտանգները․ հատկապես տարեցների համար ռիսկը մեծ է

Օրական որքա՞ն ձուն է անվտանգ, ի՞նչ հիվանդություն կարող է առաջանալ ձվի չարաշահման դեպքում

Բժիշկը զգուշացրել է «Kinder Surprise»-ի վտանգների մասին

Սննդաբանը բացատրել է, թե որ երշիկեղենն է անվտանգ ուտելու համար

Հայտնաբերվել է մի արտադրանք, որը արագացնում է տղամարդկանց մոտ հիշողության վատթարացումը

Բժիշկը բացատրեց, թե արդյոք հոնքերի սեղմակը կարող է թեթևացնել միգրենը

Հայտնաբերվել է խորը քնի ոչ ակնհայտ պայման

Բացահայտվել են որոշ մարդկանց մոտ հոտառության սուր զգացողության պատճառները

Միգրենի նոպաների անհայտ խթանիչ է հայտնաբերվել

Գիտնականները բացահայտել են վարժությունների տեսակներ, որոնք կարող են պաշտպանել քրոնիկ սթրեսից

Բժիշկը ասել է, թե արդյոք շաքարախտով տառապող մարդիկ կարող են դդում ուտել

Անվանվել է բարձր կալորիականությամբ մթերք, որը նվազեցնում է ճարպակալման ռիսկը

Գիտնականները զգուշացնում են սրտի փականային հիվանդության թաքնված պատճառի մասին

Գիտնականները պարզել են, որ ազնվամորին պաշտպանում է օրգանիզմը բորբոքային հիվանդություններից

Հայտնի է քնելու իդեալական ժամը

Գիտնականները պարզել են, որ նստակյաց գործունեությունը պաշտպանում է ուղեղը դեմենցիայից

Բժիշկը անվանել է պարզ դիետա քաղցկեղի առաջացման ռիսկը նվազեցնելու համար

Բացահայտվել է ֆիզիկական ակտիվության առողջության համար օգտակար լինելու մասին տարածված մի առասպել

Նյարդաբանը նշել է, թե ինչպես է հեռուստացույցի առջև քնելը ազդում ինսուլտի զարգացման վրա