Euromedia24 on Play Store Euromedia24 on App Sore
BNB

$870.47

BTC

$113082

ADA

$0.868816

ETH

$4608.63

SOL

$213.76

31 °

Yerevan

20 °

Moscow

45 °

Dubai

20 °

London

26 °

Beijing

23 °

Brussels

16 °

Rome

23 °

Madrid

BNB

$870.47

BTC

$113082

ADA

$0.868816

ETH

$4608.63

SOL

$213.76

31 °

Yerevan

20 °

Moscow

45 °

Dubai

20 °

London

26 °

Beijing

23 °

Brussels

16 °

Rome

23 °

Madrid

Անվանվել է դիետա, որը մեծացնում է երիկամներում քարերի առաջացման վտանգը


Ինդիանայի համալսարանի բժշկական դպրոցի գիտնականները պարզել են, որ կենդանական ծագման մթերքների ավելցուկ օգտագործումը մսակեր սննդակարգով կարող է մեծացնել երիկամներում քարերի առաջացման վտանգը: Հետազոտության արդյունքները հրապարակվել են The American Journal of Clinical Nutrition (TAJCH) ամսագրում:

Մսակեր դիետան (նաև հայտնի է որպես մսակեր դիետա) պահանջում է սննդակարգում մրգերի, բանջարեղենի, հատապտուղների և հացահատիկի մասնաբաժնի էական կրճատում: Նախապատվությունը տրվում է մսին, ձվին, ձկանը, ծովամթերքին և թռչնամսին։ Խորհուրդ է տրվում նաև խուսափել հացաբուլկեղենից և հրուշակեղենից՝ ածխաջրերի բարձր պարունակության պատճառով։ Ենթադրվում է, որ նման դիետայի ընդունումը կօգնի ձեզ նիհարել և թեթևացնել ստամոքսի խանգարման ախտանիշները:

Այնուամենայնիվ, կենդանական ծագման մթերքների օգտագործումը զգալի թերություններ ունի: TAJCH-ում հրապարակված հոդվածում գիտնականները նկարագրել են 68-ամյա տղամարդու դեպքը, ում մոտ մեկ տարի բացառապես միս ուտելուց հետո երիկամներում քարեր են առաջացել վաղ փուլերում։ Վերլուծությունը ցույց է տվել, որ հիվանդի մոտ մեծացել է երեք տեսակի քարերի առաջացման հավանականությունը՝ կալցիումի օքսալատ, կալցիումի ֆոսֆատ և միզաթթու:

Գիտնականները բացատրել են, որ մսակեր սննդակարգը փոխում է մարմնի թթու-բազային հավասարակշռությունը դեպի թթվայնության բարձրացում, ինչը հրահրում է մեզի մեջ լուծված նյութերի բյուրեղացումը:

Հետազոտողները հավելել են, որ բջջանյութով (բուսական մանրաթել) հարուստ սննդակարգը կերակրում է աղիների բակտերիաներին, որոնք կարող են կանխել երիկամների քարերի առաջացումը: Այդ պատճառով մրգերից և բանջարեղենից հրաժարվելը կարող է նպատակահարմար չլինել:

Թարգմանությունը՝ Euromedia24.com-ի

Լրահոս

12-ամյա երեխային թմրանյութ տալու դեպքով մեկ անձ ձերբակալվել է
Կոտայքի մարզում «BMW»-ն հայտնվել է կայծակի հետևանքով վնաuված, ճանշինի կողմից փորված փոսում
Այսօր հոսանքազրկումներ կլինեն Երևանի և մարզերի մի շարք հասցեներում
Կոչ ենք անում բոլորին հունիսի 14-ին ժամը 17։30-ին հավաքվել ԿԸՀ մոտ. Իվետա Տոնոյան
Լիբանանը հայտնում է, որ Իսրայելի հարձակումների հետևանքով զոհվել է 3756 մարդ
BFMTV. «Շառլ դը Գոլ» ավիակիրը վերադառնում է Ֆրանսիա
Կանխվել է հրդեհի տարածումը
Լավրովը խոսել է Ուկրաինայի պատերազմի և տարածաշրջանային զարգացումների մասին
ԱՄՆ-Իրան հարաբերությունները վճռորոշ հանգրվանում են
Որպես անհետ կորած որոնվում է 1964թ. ծնված Կարապետ Մարգարյանը
Խոսքի սահմանափակումը իշխանությունը դարձրել է ռեպրեսիայի նոր միջոց․ փաստաբան
Reuters․ ԱՄՆ-ն և Իրանը մոտ են համաձայնության, սակայն Հորմուզի նեղուցի շրջանում լարվածությունը պահպանվում է
Եթե անգամ 3 տեղամասերում վերաքվեարկություն տեղի չունենա, ԲՀԿ-ն հաղթահարում է անցողիկության շեմը. քաղաքագետ
Իմ առաջադրվելու նպատակը Ս․ Կարապետյանի վարչապետ դառնալն է եղել, ոչ թե իմ՝ պատգամավոր դառնալը․ Ղազարյան
Բարձր ենք գնահատում ՄԹ շարունակական աջակցությունը Հայաստանում իրականացվող ժողովրդավարական բարեփոխումներին. Նիկոլ Փաշինյան
Ազատություն Արմեն Աշոտյանին, Արման Սահակյանին ու բոլոր քաղբանտարկյալներին. Շարմազանով
ԲՀԿ-ն դատարանում վիճարկում է ԿԸՀ-ի որոշումները
Իմ առաջադրվելու նպատակը Ս․ Կարապետյանի վարչապետ դառնալն է եղել, ոչ թե իմ՝ պատգամավոր դառալը․ Ղազարյան
Իրանը կարող է ուժ կիրառել Հորմուզում. ԵՄ նոր առաքելությունը՝ ՀՀ–ում
Արաղչի. Իրանը հաղթել է Միացյալ Նահանգներին մարտադաշտում

Լրացուցիչ նորություններ

...

Բժիշկը զգուշացրել է դեղամիջոցի և ալկոհոլի համակցման կործանարար հետևանքների մասին

Վիտամին D-ի երկարատև անբավարարության վտանգները․ հատկապես տարեցների համար ռիսկը մեծ է

Օրական որքա՞ն ձուն է անվտանգ, ի՞նչ հիվանդություն կարող է առաջանալ ձվի չարաշահման դեպքում

Բժիշկը զգուշացրել է «Kinder Surprise»-ի վտանգների մասին

Սննդաբանը բացատրել է, թե որ երշիկեղենն է անվտանգ ուտելու համար

Հայտնաբերվել է մի արտադրանք, որը արագացնում է տղամարդկանց մոտ հիշողության վատթարացումը

Բժիշկը բացատրեց, թե արդյոք հոնքերի սեղմակը կարող է թեթևացնել միգրենը

Հայտնաբերվել է խորը քնի ոչ ակնհայտ պայման

Բացահայտվել են որոշ մարդկանց մոտ հոտառության սուր զգացողության պատճառները

Միգրենի նոպաների անհայտ խթանիչ է հայտնաբերվել

Գիտնականները բացահայտել են վարժությունների տեսակներ, որոնք կարող են պաշտպանել քրոնիկ սթրեսից

Բժիշկը ասել է, թե արդյոք շաքարախտով տառապող մարդիկ կարող են դդում ուտել

Անվանվել է բարձր կալորիականությամբ մթերք, որը նվազեցնում է ճարպակալման ռիսկը

Գիտնականները զգուշացնում են սրտի փականային հիվանդության թաքնված պատճառի մասին

Գիտնականները պարզել են, որ ազնվամորին պաշտպանում է օրգանիզմը բորբոքային հիվանդություններից

Հայտնի է քնելու իդեալական ժամը

Գիտնականները պարզել են, որ նստակյաց գործունեությունը պաշտպանում է ուղեղը դեմենցիայից

Բժիշկը անվանել է պարզ դիետա քաղցկեղի առաջացման ռիսկը նվազեցնելու համար

Բացահայտվել է ֆիզիկական ակտիվության առողջության համար օգտակար լինելու մասին տարածված մի առասպել

Նյարդաբանը նշել է, թե ինչպես է հեռուստացույցի առջև քնելը ազդում ինսուլտի զարգացման վրա